bianca75.reismee.nl

Bijna

Dan is het toch echt bijna zo ver, gezonde spanning en een gek gevoel dat ik morgen toch echt in het vliegtuig richting Afrika zit. Mijn koffer heb ik inmiddels 3 x opnieuw ingepakt want deze hamsteraar denkt altijd van alles nodig te hebben. Je zal dan ook zien wat ik net uit die koffer heb gehaald net nodig te hebben. Nou ja dat is dan maar zo. De kindjes krijgen in ieder geval lieve knuffels (klik op foto's en je ziet de schatjes) Thuis heeft ieder een extra portie aandacht gekregen en zijn de laatste dingen gedaan .....ik zeg klaar voor vertrek. Morgen om 17:00 richting M�nchen en dan rond 20:30 naar Johannesburg waar we dinsdag om 08:15 (1 uur later als hier) aankomen. Dan om 10.00 richting Lilongwe waar ik om 12.20 aankom. De temperatuur is daar rond de 28 graden.

Lieve allemaal zodra er nieuws is horen jullie weer van mij xxx


Reacties

Reacties

Petra Reijgersberg

Lieve Bianca, hopelijk is de reis goed verlopen. Ik wens je heel veel mooie momenten om nooit te vergeten. Heel bijzonder en speciaal dat je dit gaat doen. Liefs Petra

Frank

Lieve Bianca,
De start van een reis, het loslaten van een veilige en liefdevolle thuisomgeving, een groot nieuw avontuur, wie goed doet goed ontmoet, zomaar wat zinnen die bij mij opkomen!!
Als je dit leest ben je waarschijnlijk al in Afrika, wij wensen jou heel veel kracht, liefde en gezondheid toe
Heel veel groetjes, ook van Anne, Yoica, Tristan en Robin
XXX Frank

Angelina

Bianca,

Geniet, lach, huil,leef,koester de mooie momenten en kom met fantastiche verhalen en foto's terug.

Veel liefs Angelina Marco Owen en Kyona❤

Mieke Bolink

Wat een prachtige reis, we blijven je volgen!!!!!

Ellie van Huis

Hallow lieve Bianca eindelijk heb ik je gevonden en kan ik wil blijven volgen.xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!