bianca75.reismee.nl

Vervolg op mijn project

Het is al weer maandag en ik begin de nachtmoeders buiten te helpen met de was. Flesje geven en toen leek het dat er een overdracht zou zijn maar iedereen was druk en dus begon de dag. Kindertjes verschonen en aankleden en nog even vermaken in hun slaapkamer. Het nieuwe buitenkleed wat ik vrijdag samen met Catherin gekocht heb gaat naar buiten op het gras. Heel de ochtend zijn de kindjes en baby’s heerlijk buiten geweest daarna verschonen en lekker slapen. Je merkt echt veel verschil als ze zijn buiten geweest, alle kindjes vallen als een blok in slaap. Ik eet m’n brood schrijf stukje blog help nog even mee na het slaapje en ga daarna naar huis. Vanavond is het mijn kookbeurt.
Dinsdag help ik tot 9.30 mee om de kinderen te verzorgen waarna ik met Catherin naar de winkels toe ga. Ze heeft een lijstje gemaakt met wat ze nodig hebben in het huis. Bij het eerste winkelcentrum koop ik 2 plastic manden ( voor speelgoed op te ruimen ) en een garde om de babyvoeding klaar te maken ( hebben wij gewoon allemaal in de la liggen) nou daar dus niet.
We gaan naar een ander winkelcentrum en koop daar 2 wipstoeltjes. Ook lopen we nog 15 min( in 33 Gr)naar een textielwinkel om stof te kopen voor gordijnen. Buiten zitten er mannen met naaimachines die ouderwetse zonder stroom je gordijnen maken terwijl je wacht ?we spreken een prijs af(€12,-) voor het naaien van 12 gordijnen. En dan wachten want als je zegt dat je ze later op komt halen gaan ze eerst iets anders doen. Bijna 2 1/2 uur gewacht en geloof me het was erg warm!!! Eenmaal terug in het huis blijk ik best verbrand te zijn op mijn schouders( en dat terwijl ik juist altijd smeer, en nu niet ik wist niet dat we zo lang weg zouden blijven) ik zet de wippertjes in elkaar en krijg zoveel bedankjes van de huismoeders echt hartverwarmend#donatiegeld goed besteed. Om 15.00 haalt William de tuktuk chauffeur me op en ga ik weer terug naar town heb afgesproken met de meiden om souvenirs te kopen. ‘ s Avonds gaan we met z’n alle uit eten.
Vandaag woensdag loopt Maartje met me mee naar het project voor onze wekelijkse evaluatie. Vandaag een ‘normale’ werkdag lekker naar buiten met de kindjes. Morgen is DE dag dan gaan we op safari???zo veel zin in!!!

Reacties

Reacties

Rianne vd Helm

Wat leuk om allemaal te lezen! Veel plezier tijdens de safari! Gr Rianne

Baukje

Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om het huis aan te kunnen vullen met wat spullen. En fijn dat we daar aan hebben kunnen bijdragen. Geen garde of gordijnen....zo normaal bij ons....Net wat foto's van de safari gezien gaaf hoor!!! En heerlijk om je blog te lezen ?

Ada Warnaar

Prachtig , die gordijnen en de mooie wipstoeltjes.
Goed bezig!
Veel plezier op safari

Angelina

Wat een mooie belevenis zeg, om die dieren van zo dicht bij te zien. Dit zal je altijd bij blijven. Maar gauw een potje gaan maken om met het hele gezin naar afrika te gaan. Dus Peet ga al vast, maar sparen.


Waar gaan de kinderen heen als ze ouder worden Bianca?


Xxx Angelina

Elly de Laat

Wat een mooie beschrijving van je gebeurtenissen. Hele gave foto's vd safari. Geniet ervan.

ome Gerrit

Hoi Bianca, fijn dat kleed voor de kinderen en de wipstoeltjes. En natuurlijk (begrijpelijk dat je het even noemt) was bij ons niet opgekomen dat je ook maar iets anders met het donatie geld zou doen.
Het is fijn dat je dat voor die doelen kan gebruiken.
Groetjes ook van tante Tini.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!