bianca75.reismee.nl

Nog 2 weken

Over 2 weken is het toch echt zover, de datum van 8-1 is al in zicht op de kalender. Nog even heerlijk genieten van kerst en oud en nieuw met m'n lieve familie. M'n koffer moet ik nog wel even goed gaan inpakken want daar heb ik in de loop van tijd alles ingesmeten wat ik dacht nodig te hebben. Vorige week even naar de kringloop geweest voor wat leuke knisperboekjes en rammelaars om mee te nemen. Zaterdag voorlopig voor de laatste keer naar de training geweest van mijn hardloopgroepje bij Renergie. Anna loopt ook in mijn groep en die is voor de kindjes waar ik naar toe ga 20 konijntjes aan het haken. Zo onwijs geweldig en lief. Ik mocht er afgelopen zaterdag al 1 meenemen om te laten zien thuis. (zie foto)

De lieve reacties en donaties doen mij echt heel veel en ik besef me dan ook dat ik hele lieve mensen om me heen heb.


Van Maartje (de coördinatrice van Doingoood) kreeg ik al een mail over de 1e dagen in Malawi. Op dinsdag 9-1 word ik opgehaald van het vliegveld, daar regelen we gelijk een lokale simkaart en gaan we even pinnen. Het Doingooodhuis ligt op ongeveer 3 kwartier rijden vanaf het vliegveld. Woensdagmiddag word ik en nog een vrijwilligster door Maartje opgehaald voor een citytour. En donderdag stelt Maartje me voor bij mijn project.


Ik heb er echt heel veel zin in ben zo benieuwd naar alles.

?


Reacties

Reacties

Brigitte

Spannend!!!!!! En wat een leuke konijntjes. Ik ga je zeker volgen. Succes met de laatste inpak perikelen hier. Geniet van de feestdagen en proost op een mooi 2018

Sonja

Super leuk om met je mee te reizen op deze manier! Super stoer dat je het gaat doen! Ga er naast heel goed werk doen, ook heel veel van genieten! Kusss

Annemiek

Spannend, Bianca! Het gaat nu echt bijna gebeuren! Ik had gedacht dat ik je afgelopen week nog wel even live gedag zou komen zeggen, maar het is er niet meer van gekomen. Dus daarom even zo: een goede vlucht gewenst maandag en een onvergetelijk mooie reis! Leuk om zo met je mee te reizen ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!