bianca75.reismee.nl

Nog 2 maanden

Hallo lieve volgers,

Vandaag over 2 maanden is het dan zover, dan vlieg ik richting Malawi. Toen ik begon met alles in gang te zetten was het nog maanden weg en dacht ik dat duurt nog heel lang. Maar inmiddels is het toch echt nog maar 8 weken. De voorbereiding zijn in grote lijnen geregeld. Vliegticket geboekt, paspoort en inentingen geregeld, en vandaag mijn visum opgehaald. Nadenken wat ik allemaal mee wil hebben en wat handig is. Thuis wordt er ook goed geoefend met het sorteren van de was en bedenken wat ze gaan eten als ik weg ben. (de voorkeur gaat uit naar de hele week Sushi)

Ik wil graag de mensen die een donatie gedaan hebben onwijs bedanken, echt super lief en hartverwarmend. Tegen de tijd dat ik bijna wegga laat ik jullie weten hoeveel ik kan doneren aan mijn project House of hope.

Tot snel liefs Bianca


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!